Felhasználó
Jelszó
Hálózat

Ügyfélhívó (beteghívó)

Minden olyan lakossági vagy vállalati ügyintézéssel foglakozó szerv, amely az ügyfélkezelését gyorsítani és egyszerűsíteni szeretné, használ ügyfélhívó terminálokat. Ezek a rendszerek sorszámosztó, ügyfélhívó (LCD) és rendszervezérlő számítógépekből állnak. Minden esetben a megrendelő igényeihez igazodik az ügyfelek irányítása, ezáltal megvalósítható hogy az adott ügyintézéssel mindig a szabad erőforrással és megfelelő kompetenciával rendelkező ügykezelő foglalkozzon.

Az ügyfélhívó rendszer előnyei:

  • Egyértelmű ügyfélhívási sorrend
  • Optimális ügykezelő kihasználtság elérése
  • Ügyintézők nyomon követhetősége
  • Ügyfelek várakozási idővel való tájékoztatása

[contact-form 1 “További információ kérése”]

– Cégünk projektalapú szállításokat végez. Komplex megoldásokat kínálunk berendezési tárgyak, kiállítási eszközök, kültéri épületek, eszközök szállítására, kihelyezésére.

cloud-img2

 

Akciónk:

http://ricohpromotions.hu/aktualis-akciok/